Integraatiot
Passeli Meritin integraatiokumppanit laajentavat mahdollisuuksia
Passeli Meritiin on integroitu useita eri ohjelmistoja toimintojen laajentamiseksi. Tutustu olemassaoleviin kumppaneihin tai hae kumppaniksi.
Tutustu integraatioihin ja niiden käyttöön
Nämä kaikki löydät jo integroituna suoraan Passeli Meritiin.
Varastonhallinta ja toiminnanohjaus
Luo ostotilaus myyntitilauksen pohjalta. Lähetä ostotilaus sähköpostilla suoraan järjestelmästä.
Tee ostotilaus juuri oikeaan aikaan varasto- ja tuotantoennusteiden pohjalta. Näin varmistat, että varastossasi on aina oikea määrä tuotteita eikä yrityksesi varat makaa varastossa.
Yksinkertaisuudessaan hyväksyttyä tarjousta käytetään pohjana tilaukselle josta taas muodostetaan tarvittavat työkortit. Kun tilaus on toimitettu, voidaan siitä muodostaa lasku joka voidaan siirtää Passeli Meritiin. Lasku lähetetään Meritistä ja suoritus käsitellään Meritin reskontrassa.
Fikurolla pidät varastosi automaattisesti ajan tasalla – kirjaat tuotteiden valmistumiset näppärästi, teet toimitukset nopeasti ja tehostat suunnittelua varastoennusteiden avulla.
Älykkäämpää liiketoimintaa
StatBunin All-in-one liiketoiminta-alusta kokoaa yritysten menestymiseksi tarvittavan laaja-alaisen liiketoimintatiedon, helppokäyttöiset liiketoiminnan johtamisen työkalut sekä asiantuntevan kumppani- ja palveluverkoston yhdelle helppokäyttöiselle alustalle.
- Liittää kaiken liiketoimintatiedon yhteen älykkääseen tietokantaan.
- Saada apua tavoitteiden asettamiseen ja saavuttamiseen.
- Olla aina perillä toiminnan yleiskuvasta.
- Analysoida helposti eri päätösten ja toimien vaikutusta liiketoiminnan suorituskykyyn.
StatBunissa useat eri toimijat voivat tehdä saumatonta yhteistyötä yrityksesi menestyksen eteen
- Omistajat ja hallitus
- Toimitusjohtaja ja muu operatiivinen johto
- Tiimin vetäjät ja asiantuntijat
- Muu henkilöstö
- Kirjanpitäjät ja tilintarkastajat
- Rahoittajat ja sijoittajat
- Konsultit ja neuvonantajat
- Työterveystoimijat
- Muut sidosryhmät
Ilmaiseksi kokeiltava, helppokäyttöinen ja edullinen
Yrityksesi talouden uusi koti.
Holvin ja Passeli Meritin yhteistyö antaa sinulle lisää itsenäisyyttä ja helppoutta yrityksesi taloushallintoon.
Saat nyt tuotua konekielisen tiliotteen Holvi-tililtäsi suoraan Passeli Meritin kirjanpito-ohjelmaan.
Yritystili ja -kortti, laskutus ja verkkokauppa – kaikki tarvitsemasi saman katon alla. Holvi yritystilin ja Passeli Meritin avulla hoidat yrityksesi talouden helposti ja näppärästi, jolloin aikaa jää myös sille tärkeimmälle – yrityksellesi.
Holvi Pro
Tee yrityksesi pyörittämisestä helpompaa. Kaikki keskeinen yhdellä tilillä: hallinnoi kuluja, laskuta ja helpota myös kirjanpitoa.
- Yritystili
- Holvi Business Debit Mastercard®
- Holvi Business Credit -luottokortti (erillinen kk-maksu)
- Kuvaa ja tallenna kuitit
- Näe yrityksesi tulos
- Ajantasainen ALV-saldo
- Laskutus ja verkkolaskut
- Maksujen täsmäytys – saat ilmoituksen, kun lasku on maksettu
- Luokittele tilitapahtumasi ja lataa tiedot kirjanpitoa ja verotusta varten
- Lataa Passeli Merit -yhteensopiva elektroninen tiliraportti
Yrittäjä, lue lisää tai avaa Holvi tili. Tilitoimisto, oletko kiinnostunut Holvista, ota yhteyttä: partnersfi@holvi.com
Palkkaus.fi on yrityksen palkanlaskentapalvelu
Hoidat kätevästi yrittäjän oman palkan ja työntekijöiden eri tyyppiset palkat sekä palkkiot/työkorvaukset. Myös kulukorvaukset, luontoisedut ja hallituspalkkiot onnistuvat kätevästi.
Palkat hoituvat yhdellä maksulla sivukuluineen. Palkkaus.fi hoitaa automaattisesti nettopalkan työntekijälle, tilittää työnantajasuoritukset Verohallinnolle (ennakonpidätys ja TA:n sava-maksu), TyEL-maksun (sen voit myös maksaa erikseen). Työntekijän sähköpostiin lähtee tieto palkanmaksusta ja hän voi noitaa laskelmat itse tietoturvallisesti verkosta.
Maksetuista palkoista saat Passeli Meritiä varten valmiin kirjanpitotiedoston, jonka voit viedä kirjanpitoon Passeli Meritissä.
Palvelumaksu on 4–10 euroa per palkka. Kuukausimaksuja tai käyttöönottokuluja ei ole, maksat vain käytöstä.
Tee maksuton tili yrityksellesi sivuillamme ja aloita käyttö!
Apix Messaging Oy on sanomanvälitysyhtiö
Apix Messaging Oy tarjoaa palveluja yritysten liiketoimintatransaktioiden – kuten tilausten, tilausvahvistusten ja laskujen – sähköiseen välittämiseen. Palvelut kattavat aineistojen muunnokset, reitittämisen ja jakelun niin sähköisiin kuin fyysisiin kanaviin sekä sähköisen arkistoinnin. Apixin kotimarkkinat ovat Suomi, Ruotsi, Norja ja Tanska. Apix on Norjan valtion virallisesti hyväksymä PEPPOL Access Point (AP – https://peppol.eu/). Lisäksi Apix toimii kumppanin kautta Baltian maissa.
Apix Messaging Oy kehittää verkkolaskutusta ja Apix haluaa olla omalla alueellaan selvästi markkinoiden parasta asiakaspalvelua tarjoava yritys. Tämä taataan sillä, että yhtiön palveluksessa on ainoastaan alan ehdottomia huippuosaajia. Erityisesti asiakasrajapinnassa (ml. ServiceDesk) työskentelevien henkilöidemme ammattitaito ja osaaminen on korkealuokkaista. Apix pystyy tehokkaasti konvertoimaan entistä suuremman osan laskuistanne verkkolaskuiksi. Apixin kehittämän automaattireititys -ominaisuuden myötä tiedämme käytännössä lähes kaikkien suomalaisten yritysten ensisijaisen laskujen vastaanottotavan y-tunnuksen perusteella. Apixin asiakkaat lähettävät kaikista laskuistaan n 85% verkkolaskuina, muiden operaattoreiden asiakkaiden verkkolaskuosuus on välillä 50 – 70%. Tämä tuo selvää säästöä kun paperilaskujen määrä vähenee tuntuvasti. Laskuttavan asiakkaan aikaa säästyy kun Apix vastaa verkkolaskuosoitteiden oikeellisuuden varmistamisesta. Apixin käyttöönotto on helppoa ja kustannustehokasta. Emme veloita mitään käyttöönottoprojektista, Apixissa ei ole kuukausi- tai vuosimaksuja. Veloituksemme perustuu vain lähetettyjen viestien (laskujen) määrään.
Laskurahoitus, perintä ja automaattinen maksuvalvonta.
Uuva Oy on 100 % suomalainen laskun elinkaaren hallinnan palveluita tuottava yritys. Suomalaisen Työn Liiton jäsenenä luomme työpaikkoja Suomeen ja vahvistamme sekä taloudellista että yhteiskunnallista hyvinvointia.
Toteutettu API-ratkaisu Uuvan ja Passeli Meritin välillä mahdollistaa lähes koko laskun elinkaaren hallinnan, mikä helpottaa ja nopeuttaa arkirutiineja. Toteutettuja palveluita ovat laskurahoitus, perintä sekä automaattinen maksuvalvonta. Palvelut ovat kehitetty siten, että aineiston siirtäminen Uuvan ja Passeli Meritin välillä tapahtuu käytännössä napin painalluksella.
Vahvuutemme on järjestelmäosaamisessa. Pystymme tekemään integraatioita useisiin eri järjestelmiin, jolloin voimme hakea toimeksiantoja suoraan toimeksiantajan omasta järjestelmästä, tai toimeksiannot voidaan lähettää meille automaattisesti. Näin manuaalinen työ vähenee lähes olemattomiin.
Valmiit ja räätälöidyt ratkaisut WooCommerce verkkokaupan
Tarjoamme WooCommerce-verkkokaupoille laajennusta Passeli Meritiin liittämiseen. Laajennuksen avulla voi automatisoida verkkokaupan ja Passeli Meritin välisen tietoliikenteen.
Laajennuksen tarjotut vaihtoehdot:
- Uuden asiakkaan luominen
- Laskun luominen
- Laskun saamisen rekisteröinti
- Myyntituotteiden tietojen synkronointi
- Varaston synkronointi
Enemmän tietoa löydät verkkosivultamme.
Olemme luotettava kumppani myös WordPress-erikoisratkaisujen räätälöinnin yhteydessä.
Lähesty meitä integraatioon liittyvissä kysymyksissä >>
Lataa kuittisovellus puhelimeesi ja helpota elämääsi.
CostPocket mobiilisovellus mahdollistaa kuittien ja laskujen sähköistämisen helposti – otat vain kuvan tositteesta. Lähetyksen jälkeen aineisto varmuuskopioituu ja siirtyy välittömästi sähköisessä muodossa kirjanpitäjän käsiteltäväksi. Voit unohtaa perinteiset exceleiden ja lappujen pyörittelyn.
CostPocket on tilitoimistoille ja kirjanpitäjille maksuton palvelu. Toteutettu API integraatio mahdollistaa käsitellyn aineiston siirtämisen helposti CostPocket mobiilisovelluksesta Passeli Meritiin nopeimmillaan 10 sekunnissa.
Kirjanpitoaineisto sähköisesti kirjanpitäjällesi
Jo yli 20 000 yritystä toimittaa aineistonsa kirjanpitoon eTaskulla. Palvelu on käytössä yli 50% Suomen tilitoimistoista.
eTaskun mobiilisovelluksen avulla toimitat tositteet, matkalaskut ja muut dokumentit kirjanpitäjäsi nähtäville napin painalluksella. Automaattisen kuvantunnistuksen (OCR) ansiosta lisäät tositteen tietoineen alle 10 sekunnissa, ilman turhaa naputtelua. Perinteiset skannaustoimenpiteet ja hukassa olevat kuitit voi siis viimein unohtaa!
Tarjoamme kaikille uusille yrityksille maksuttoman 30 päivän testijakson, jonka aikana pääsette tutustumaan palveluun yhdessä kirjanpitäjänne kanssa – ilman sitoumuksia!
Toteutettu API-integraatio mahdollistaa käsitellyn aineiston siirtämisen helposti eTaskusta Passeli Meritiin napin painalluksella. Tutustu tarkemmin eTaskun ja Passeli Meritin yhteyskäyttöön tästä.
Hallintaohjelmisto vuokra-kiinteistöjen omistajille ja johtajille.
Täydellinen liike-ohjelmisto vuokrakohteiden hallintaan, jossa kaikki tärkeät aktiviteetit vuokrakohteiden hallinnassa on automatisoitu. Paljon erilaisia moduuleja, jotka sopivat eri kokoisille yrityksille. Loogisesti jäsennelty, nopea oppia ja helppo käyttää.
Ohjelmisto tarjoaa:
- Työpöytä
- Vuokrasopimusten ja vuokralaisten hallinta
- Laskut ja vuokran laskenta
- Apuohjelmien automaatio
- Asiakirjat
- Passeli Merit -integraatio
- Velanhallinta
- Tehtävät
- Kalenteri
- Raportit